Esrakml rahim içinde epey yırtılmalarım olmuş, bebek kendisi yırtmış, dışardan da doktor zaten çok küçük bir kesi atıyor. ayrıca ıkınma kaynaklı hemoroid oldu 15 günde geçti. bütün bunlara rağmen ben hiç
yatmadım, hiç doğum yapmamış gibiydim çok iyiydim.