Başka bir doktorda daha gidin evet doğru olabilir ama açıkçası olmayadabilir. Bu şekilde sebepsiz sezeryen olan çok insan var.
Ayrıca ben bir doğum yaptım doktoruma çatı muayenesini sormuştum böyle bir şeye şuan gerek yok çatı doğum anında açılır o an açılmazsa belli olur zaten demişti. Ki öylede oldu. Doğum zamanı gelince zaten sürekli alttan muayene oluyorsunuz açılma yoksa bir sıkıntı olursa zaten sezeryen oluyor. Bence başka bir iki doktora daha gidebilirsiniz