Esrakml bizde de genetik maalesef teyzelerim ilk çocuklarını doğumda kaybettiler ve şimdi teyzem rahim sarkması ameliyatı olacak,doktor demiş senin çok zor olmuş doğumun . Bence riske atmayın kesinlikle çünkü teyzemin kızı da on iki saat suni sancı çekti sadece iki cm açılması oldu çocuğun kalbi yavaşlamaya başlayınca acil sezeryana aldılar. Ben de denemek istiyordum normal doğumu ama ailede çatı darlığı problemi olduğu İçin ,muayene olup son kez doktora soracağım riske atmayacağım sezeryan olacağım . Annem de kardeşimi sezeryan doğurdu çok şükür rahattı da