Alyadua1009 CansuDRY söyledikleriniz doğru cıktı biraz once yaptım test yapar yapmaz cıktı. Akşama kan vercem ama lekelenmem var korkuyorum 😒
Tusami Alyadua1009 canım var işte 🥳🥳🥳çok sevindim 🙏lekelenme yerleşme de olabilir Allah korusun benim gibi kimyasal da olabilir. Geçen ay pozitif gördüm lekelenmem başladı . Ama olumlu düşünelim iyi olsun 👍hamilesin işte 🥳🥳🥳🧿🧿🧿
EmelBG_ Alyadua1009 İlk 5 dk önemli sonrası kendiliğinden oluşur zaten . Degilsindir bu sonuca göre ama net olmak icin kan testi yaptır yine 🌸
CansuDRY EmelBG_ @EmelBG_ @HKclm @Denizdenizz @Bidilektuttum Tekrar yapmış test. Hemen çift çizgi çıkmış.
HKclm Alyadua1009 ayni seyi yasiyorum suan canim . Benimde boyle cikti. Bugun sabah erken gebelik yaptim onda negatif cikti. Kurumaymis benimki. Sende bi test daha yap istersen
Bidilektuttum Alyadua1009 ilahi 3 saat sonrasıda ne o kuruma çizgisi oluyo 10 dkdan sonra cıkan sonuc geçersizdir hepsinde yazar
EmineDefneGokce CansuDRY tabiki inşallah yanılmıyorsunuzdur allahım her isteyene nasip etsin sadece bu tarz belli belirsiz durumlarda direk var diyince sonuç olumsuz çıktığında anne adayı bunalıma girebiliyor
Alyadua1009 CansuDRY teşekkür ederim canım , birazdan hastaneye gidip kan vericem nolur duanızı eksik etmeyin 🙏🏻 _edakrsu22 HKclm EmineDefneGokce @Mavidunyamm
_edakrsu22 Bence hamilesin olmsasydi çıkmazdı çünkü bende yaptığım zaman olmadığı zaman saatler sonra bile çıkmadı 2 ci çizgi
HKclm _edakrsu22 kuzum benimde 3 4 gun once bi kac saat sonra cizgi cikti. Ama dun erken gebelik yaptim negatif olsaydi erken gebelikte cikardi diye dusunuyorum
HKclm Alyadua1009 dualarim snnle kuzum. Rabbim saglikli bir evlat nasip etsin insallah. Darisi benim basima 😔🤲