Alyadua1009 3 SAAT ÖNCE YAPMIŞTIM İLK 2 dk İÇİNDE NEGATİFTİ AMA 3 SAAT SONRA BÖYLE OLMUŞ 😬😬😬😬 @Tusami @haticenurrr
Deletedmom_34 Alyadua1009 benim ilk 5 dkda böyleydi, 3 saat sonrasını bilemicem. 2 dkdan sonra bakmadınız mı hiç
Aysnr11 Alyadua1009 İlk 5-10 dk içinde çıkmadıysa malesef kuruma cizgisi bir çok kez başıma geldi en iyisi hastanede kan testi verin kesin sonuç öyle alırsınız
EmineDefneGokce Mavidunyamm Zilann588 3 saat sonra demiş arkadaşlar boşa sevindirmeyelim testin geçerlilik süresi ilk 10 dk
Mavidunyamm Alyadua1009 valla ben bu testlerden çok yaptım da günler sonra bile bembeyaz tek çizgi vardı yani inşallah test bozuk değildir 🥺 tekrar bitane daha yapsanız
Alyadua1009 Deletedmom_34 hayır evde başkaları vardı banyoda yaptım 2 dk bakabildim ama yoktu bsey ☹️
CansuDRY EmineDefneGokce Ama ilk 10 dakika bakmamış. Sadece 2 dakika beklemiş. Bazen 2 dakika içinde çok çok silik oluyor görülmeyebiliyor. Bekledikçe koyulaşıyor.
Mavidunyamm EmineDefneGokce Ama ben de bu testten çok yaptım günler sonra bile bembeyaz tek çizgi vardı 🤷🏻♀️ belki test bozuktur bilmiyorum
CansuDRY Alyadua1009 Muhtemelen birkaç dakika sonrası çıkmıştır bu çizgi yavaştan. Siz 2 dk.dan sonra bakmadığınız için görmemişsinizdir. Bekledikçe iyice koyulaşmıştır. Çok kuruma çizgisi gördüm. Kuruma çizgisine hiç benzemiyor.
haticenurrr Alyadua1009 valla canım bilmiyorum anlamadım bu testleri ben benim 2 pozitif gördüm ama kanda negatif cıktı o yüzden bir sey diyemiyorum
CansuDRY EmineDefneGokce Kendi yaptığım testlerde çok fazla kuruma çizgisi gördüm. Hiç benzemiyor. Pozitif çıkan testlerimin beklemiş hallerine benziyor. Hayırlısı olsun. Yanılmıyorumdur inşallah. Çizgi hemen çıkmış ama kendisi fark edememiş, bekledikçe de koyulaşmış gibi geliyor bana.
Princessmom Alyadua1009 benmde böyle olmustu herkes kuruma çizgisi dedi ama 33 haftamdaym 🙂 birdaha test yap
Dmttthemum Kaç gün geçince yaptınız hamilelik var gibi görünüyor testinizde ben de dün adete bir gün kala yaptım normal kaset test çok koyu çıktı acaba adetten sonra mı hamile kaldım yoksa normal mi böyle çıkması anlamadım cuma günü doktora gideceğim
Talihimyokbahtimkara Alyadua1009 Canım belirli bir süre sonra çıkan çizgi geçersiz kabul ediliyor 3 saat sonra çıkması biraz imkansız gibi varsa zaten mak beş dakikada algılıyor. İki gün sonra tekrar yap bence başında bekle bi beş dakika falan
Alyadua1009 CansuDRY söyledikleriniz doğru cıktı biraz once yaptım test yapar yapmaz cıktı. Akşama kan vercem ama lekelenmem var korkuyorum 😒
EmineDefneGokce CansuDRY tabiki inşallah yanılmıyorsunuzdur allahım her isteyene nasip etsin sadece bu tarz belli belirsiz durumlarda direk var diyince sonuç olumsuz çıktığında anne adayı bunalıma girebiliyor