Nill2 benim yasadiklarim sizinkine yakın :) 35 haftalik ikizlerimi dogum yaptim. Biri 1900 digeri 2400 dogdu. Tabii dogumdan sonra kilo verdiler 200-300 gr odem attilar. 2400 olan emmiyodu basta sonra emmeye başladı fakat kusmasi oldu. Enfeksiyon varmis o hala kuvezde. 16 gun oldu. Digeri hipoglisemiden 8 gun kuvezde kaldi. Premature bebek bakmak zor, emmeleri zayif oluyo aslinda guclu cekiyor ama cabuk yoruluyorlar. Ek olarak siringa ile anne sutu veriyoruz. 2 saatte bir mutlaka besliyoruz. Cok sukur guzel toparladi. 1780 den 2050 ye 8 gunde cikardik. :) cabuk buyuyorlar merak etmeyin:) hayırlı olsun 🙏🏻