Ates1407 Nill2 Çok geçmiş olsun allah kucağımızı boş bırakmasın bir an önce evimize getirelim inşallah 🙏 benim kızım iki defa emdi sonra ememedi sizinki ne zamandır küvezde peki
Nill2 Ates1407 Aminnn inşallahh.. Aslında doğduğunda yanımıza verdiler 3 gün önce. Sonra kustu içirdikleri mamayı, bu yüzden aldılar kilo kaybetmesin diye. Beni emdiğinde çıkartıcaklar muhtemelen ama çok zor gözüküyor emmesi 😞 3 gündür küvezde
Ates1407 Nill2 Umutsuz olmayın lütfen onlar bizden bile daha güçlüler emin olun sabredelim sadece. Üzülmeyelim sütümüz kesilmesin tevekkül edelim