Nill2 merhaba haftanız gayet iyi ben 31 haftalık doğurdm ve pandemi dönemi hiç göremedim bebeğimi bir ay kaldı çok zordu ama bebeğimi alınca çok güçlü hissetim kendimi yapmam edemem demedim hep kendim yıkadm hep kendim baktım hastaneden çıkınca her ağladığında emzirdim o kadar çok kusuruyrodu ki yine emsirdim çok şükür toparladı kendini