Merhabalar, 35+2 ani su gelmesiyle doğum yaptım. Bebeğim 2 kilo doğdu. Bi kaç haftadır az kilo alıyodu zaten karnımda. Solunum sıkıntısı yok çok şükür, fakat yediğini kustuğu
için küvezde tutucaklar 1 hafta kadar. Ama bebişim çook küçük parmak kadar bacakları var 😔 Nasıl bakıcam diye çok korktum . Dokunmaya korkuyorum. Tecrübeli prematüre anneleri sizlerinde bebişleri böylemiydi 😔Ne zaman ele avuca gelir acaba.