Yunrey tam 1 yıl oldu. Göbeğim hiç yok doğum sonrası baya inmişti, birkaç ayda da tamamen gitti. Kullanmadım bişey doktorum önermedi. Korse vs biseyler takmak rahim sarkmasına sebep oluyormuş zamanla. 6 hafta sonra spor yapabilirsin demişti yavaş yavaş. Karın egzersizleri var onları yapın kaslar çalışsın ama tabi en az bı 40-50 gün geçtikten sonra, hafif hafif başlamak lazım