seymaa4 canim ben spinal oldum hiç birsey hissetmedim kimi insan diyor bıçağın deydigini soğukluğu hissettim diye ben birsey hissetmedim canim benimle konusunda olmadi ben etrafıma bakıyordum ameliyat için hazırlıyorlar zannederken onlar başlamışlar bile başımda bekleyen anestezi uzmanına sordum basladimi diye evet dedi der demez bebeğimin sesini duydum sonra ona bakayım derken gene hissetmedim birsey ama bebeğimi götürdüler bana dikis yaparlarken migdem bulandı oda sigara içtiğim için olmuş içmeyenlerde olmuyormuş galiba öyle dediler sonrası evet biraz baş ağrısı ve boyun ağrısı oluyor bende baş ağrısı hafifti ama boyun ağrısı fıtık olmus gibi sağıma soluma bakamıyorum ama bol bol kahve ve yürüyüş iyi geliyor birde kafanı fazla sağa sola oynatma ameliyattan çıkınca oda boyun ve baş ağrısı yaparmis oyle dediler bana karar senin ama o an bebegini dogunca herkesten önce görmek o anı yaşamak gerçekten çok güzel tavsiye ederim 🥰