zeynepdurunun_annesi yusra-60 elinizden geliyosa kendinşz yapın bunu toplam 40₺ ye felan halletim o da iplerin parası ki o iplerle 20 tane de anahtarlık yaptım 😂 ama kasnağım vardı sıfır malzeme yapsanız toplam 70-80 e halledersinşz
yusra-60 zeynepdurunun_annesi gayet güzel olmuş el emeği en güzeli zaten bende kendşm yapmaya çalışacagım öyle düşünüyorum kasnağa işlemeyi nasıl yaptın canm ?
yusra-60 Esra_G çok güzel olmuş ellerine sağlık ya bu isimli kasnagı nereden aldınız ben de bundan istiyorum tam olarak süslemesini yaparım kendim
Esra_G yusra-60 instagramdan sipariş verdim. Bu sayfadan, ister renk seçip boyatın ister ham haliyle alın siz boyayın. Yazının şeklini de seçebiliyorsunuz. https://instagram.com/deys.ahsap.atolye?igshid=YmMyMTA2M2Y=
yusra-60 Annesininportakali53 çok doğru ihtşyacı olan bir şeyi almak tabi ki daha mantıklı insan işte bunlara da heves ediyor. Bende kendşm yapmaya çalışacagım bakalım inşallah güzel bir şey yaparız 😊
zeynepdurunun_annesi yusra-60 Ben ilk kalemle kumaşa çiziyorum daha sonra işliyorum. Brezilya nakışı diye geçiyor youtube da videoları vardır mutlaka. Telefondan taslağı açıp kumaş arkasına koyuyorum sonra kalemle çizgilerden geçip kalıp çıkarıyorum
SimayeceninAnnesi yusra-60  180 tl yaptırdım bir haftada halledildi cok begendım insta adını verebilirim eskişehirde kendisi elden teslım yapılıyor aynı sehır oldugunda (( özemakrome ))
ilkkalpatisi https://instagram.com/annebebek_susleme?igshid=YmMyMTA2M2Y= 220 tl çok güzel ve hızlılar ☺️
Elisam123 yusra-60 ilk bebeğimde de kendim yapmıştım bunda da kendim yapmayı düşünüyorum kapı süsü magnet falan bi kutu da çikolata alıp hoşgeldin bebek yazdırıp yapıştırsam tamamdır maksat aaaa bunun da bundan yokmuymuş demesin koca karılar
yusra-60 Elisam123 aynen öyle ama insanların ne demesinden çok benşm ikinci bebeğim bu diğerine yaptım buna da yapmak istiyorum içimde kalmasın ya ,😀 kendin yapmışsın ne güzel hangi modelden yaptın ki