_prenses_annesi yusra-60 Nasıl paylaşıldığını bılmıyorum 😂. Biryerlerde gırıyorum ama. Sayfaya atamıyorum
Zuleyhadere25 yusra-60 [https://www.birsurumalzeme.com/kapisusmalzemeleri?page=2](https://) resim atamadım bağlantı bıraktım açılır inşallah 😀
yusra-60 4197 ya çok üzüldüm güvenilmiyor kimseye söylediğin de iyi oldu inşallah kbaşka kimse dolandırılmaz
yusra-60 _prenses_annesi Google resim yükle yazıp çıkan sayfaya gir canm ordan fotoğraf yükle yazıyor yükle kopyala buraya yapiştir . Umarım olur 😊
yusra-60 zamaneannesi80 biliyor musun aklımdaki istediğim model tam olarak bu 🌺 bende araştırdım 280 TL fiyat verdiler .. ya bi de güven konusu var tabi . Malzemeyi nereden aldın canm? Bir de kolay mı yapımı nasıl yapacaksın ?
zamaneannesi80 yusra-60 baslazerkesim den sipariş verdim instagram dan.. kargoya verildi. İsim yazılı bulut ve sadece kapı süsü için yeterli oranda ipler gelicek YouTube da yapılışı var canım çok zor değil.
yusra-60 zamaneannesi80 evet izledim ama yapabilir miyim diye düşünüyorum . Ne kadar var senin doğuma canm
zamaneannesi80 yusra-60 daha var doğuma canım kasım ayında😅 ben biraz aceleci olduğum için şimdiden yapayım dedim
Esra_G yusra-60 makromeden kendim yapıcam, fiyatlarını sorduğumda birkaç ay önce kapı süsü 375 avize 600 dü evet malesef malzeme fiyatları ve harcanan yoğun emek karşılığında fiyatlar bu şekilde 👀 kendim yapabildiğim için satın almam ama herkes yapamıyor ve hevesimiz de var sonuçta keşke daha uygun olsa, benden önce doğuran arkadaşıma yaptım kapı süsü dönence ve emzik askısı :) https://imgyukle.com/i/VLMlCG https://imgyukle.com/i/VLMtsS
yusra-60 Esra_G çok güzel olmuş ellerine sağlık ya bu isimli kasnagı nereden aldınız ben de bundan istiyorum tam olarak süslemesini yaparım kendim
Deletedmom52620 2Bebek1Anne şimdi yazmışta diyor çok eski fiyatlardır o 150 TL ye şimdi 250 300 civarı dedi.
nmtock41 yusra-60 bizimki de böyle oldu bi de yanında çikolata 50 tane 30 tane kandil yaptırdım tül,balon herşey içinde 690 tl tuttu Avem Türkiye diye bi yerde yaptırdım instagramda sayfası var diye biliyorum …
Annesininportakali53 yusra-60 gerçekten çok pahalı ilk gebeligim olmasına rağmen yani şu şekilde birsey yaptirmayacam ekonomi malum ona verdiğim parayla bir iki şey daha alırım bebişime kendim evde yapabilirsem yapmayı düşünüyorum fiyatlar uçmuş 🤦♀️
yusra-60 Annesininportakali53 çok doğru ihtşyacı olan bir şeyi almak tabi ki daha mantıklı insan işte bunlara da heves ediyor. Bende kendşm yapmaya çalışacagım bakalım inşallah güzel bir şey yaparız 😊