dentin sade sevmiyorsanız şöyle yapabilirsiniz. Youtubeda bi kanalda görmüştüm, o kadın sayesinde içmeye başlamıştım. 1-2 yemek kaşığı yulaf, evde bulunan meyvelerden 1er parça(1 küçük muz olur, iki üç tane çilek olur, kayısı olur ne bulursanız ) biraz bal ve kefiri blenderdan geçirip milkshake gibi bi içecek yapıyorsunuz. Hem yulafı hem kefiri sade tüketemeyen biri olarak bayıla bayıla içiyorum. Hatta bazen yulaf tahin bal katıyordu kefire, onu da denemiştim baya. O da çok güzel oluyordu.