dentin ben iki ana bir ara öğün yapıyorum, sabah 9 gibi yapılmış oluyor kahvaltı bol yeşillikti domates salatalık
ara öğün koca bir bardak ayran( çok çok faydalı) meyve veya kuruyemiş yiyorum 4-5 gibi de yemek yiyorum ekmek yok, akşam acıkırsam yoğurt veya salatalıkla geçiştiriyorum. 21 haftalık 2 kilo aldım baştan beri düzenim böyleydi aç kalmıyorum kesinlikle