zamaneannesi80 dentin şuan sadece haşlanmış yumurta yiyemiyorum ondan bi tiksinti oluştu bide zaten alerjim var yumurtaya normalde de hergün yemem özellikle yazın.. şimdi omlet olarak yiyorum bi iki günde bir ☺️
Kaya13 30 haftalık ikizlere hamileyim sabah sağlam bı kahvaltı yapıyorum kaşar beyaz peynir labne domates salatalık tahin pekmezle sonrasında meyve yiyorum 3 gibi de muz+ yulaf ezmesi+ yoğurt + süt+ balı blenderden geçirip içiyorum akşam yemekleri sıcaklardan dolayı aparatif şeyler oluyo zaten sonra 1 soda biraz kabak çekirdeği karpuz ve süt ile günü kapatıyorum 😂
Nus_12 dentin bende ikinyunurta yiyorum 6 yi dolduracagiz bı anda acikiyorum ceviz kraker hazr olursa sarma vs aparatif yiyebilirsin
Esiii06 dentin ay bende de iştah artışı tavan. 28+3 oldum doktorum şeker vs tüketmemi önermedi su fazla diye. Ara öğün çok yapamıyorum çalıştığım için fakat öğleden sonra kuruyemiş , süt veya meyve tüketiyorum genellikle. Doktorum meyveyi bile gündüzleri tüketmemi söyledi bu yüzden akşamları sadece süt tüketiyorum acıktığımda 🥹
Anne4142 Ecceee 29 a girdim ben de midemdeki baskıdan 2 kaşık yemekle midem şişiyor bir de su içinde yendiğim geri yukarı çıkıyor. Bunun tek iyi tarafını siz de olduğu gibi kilo alımımın sabit ilerlemesi olmasını Ümit ediyorum 🫣
Ecceee Anne4142 aynen bari bebeğim beslenmeye devam etsin diye yediklerimi seçerek tüketiyorum, ekmeği karbonhidratı iyice azalttım şişmemek adına 😅
Mrv135 dentin Çiğ kuruyemişlerin hepsi olabilir, ceviz, fındık, fıstık, badem, kaju, kabak çekirdeği, kuru kayısı, kuru incir, hepsi dozunda yendiği sürece bebeğe çok faydalı. Gebelik şekeriniz yoksa bunları ara ogunlerinize ekleyebilirsiniz.
gozdeyagci dentin yarım ekmek biraz fazla değil mi? Ben bir veya iki dilim yiyorum. Arkasından iki ceviz, acıkırsam ayran veya yoğurt. Öğlen işyerindeyim yemekhanede salata har ne varsa. Arkasından öğleden sonra meyve elma mesela 1 tane vs. Akşam da yemekten sonra kabak çekirdeği yiyorum. Ama tabi arada mesela dondurma krizim, salçalı ekmek krizim vs olmuştu. Onları buraya hiç koymayım :)
Xxz dentin valla çikolata minkudum sütlü kahve doyandoya içtim. Açlığını bastırdı deli gibi seviyorum kahveyi napim 🤭 kilo da almıyorum bu yüzden
Tugcett Busssx ben de çalıştığım icin ara öğün yapmaya fırsatım bile olmuyor, fırsat bulursam sut ve hurma yiyorum
Edauzun Busssx benim doktorum meyveyi günde sadece 1 adet ye dedi şeker olduğu için kiloya sebebiyet veriyormuş siz ne kadar tüketiyorsunuz ☺️
Beyzossb dentin ben dondurma çubuk çekirdek genelde hep o tarz şeyler yiyorum 32 haftalığız 10 kg almışım 😅 bir ara diyetisyene gittim baktım listeye asla uyamıyorum bıraktım 🥲
HacerZumra dentin 30 haftalığım bende doymuyorum ne yesem de doymuyorum ara ögünmüş neymiş bilmem hep yiyorum bıktım iştahım dan 😂😂😂😂