Mrv135 dentin Çiğ kuruyemişlerin hepsi olabilir, ceviz, fındık, fıstık, badem, kaju, kabak çekirdeği, kuru kayısı, kuru incir, hepsi dozunda yendiği sürece bebeğe çok faydalı. Gebelik şekeriniz yoksa bunları ara ogunlerinize ekleyebilirsiniz.
Sureyya374 dentin sade sevmiyorsanız şöyle yapabilirsiniz. Youtubeda bi kanalda görmüştüm, o kadın sayesinde içmeye başlamıştım. 1-2 yemek kaşığı yulaf, evde bulunan meyvelerden 1er parça(1 küçük muz olur, iki üç tane çilek olur, kayısı olur ne bulursanız ) biraz bal ve kefiri blenderdan geçirip milkshake gibi bi içecek yapıyorsunuz. Hem yulafı hem kefiri sade tüketemeyen biri olarak bayıla bayıla içiyorum. Hatta bazen yulaf tahin bal katıyordu kefire, onu da denemiştim baya. O da çok güzel oluyordu.
dentin Ecceee ben 30.haftadayım sürekli bir karın guruldaması 2 haftada 3 kg aldım ki hamileliğimin başından itibaren aldığım kilo 5 kg 😂
Ecceee dentin ben de bu haftaya kadar kilo alarak devam ediyordum, 10 kilo almıştım şimdiye dek hatta çok korkuyordum son trimesterda napıcam en az 20 kiloyla doğuma girerim diyordum ki bu hafta bir kilo vermişim..herkeste aynı olmuyor demek ki
Nermin3419 Ecceee canım bende aynıyım senin gibi 35 haftalık hamileyim iştah felan yok ya zorla bir dilim ekmek anca yiyorum yarım ekmek ve 2 yumurta maşallah yiyenlere 🧿
dentin Because çikolta yememeye çalışıyorum benim oğlan zaten çok hareketli bi de çikolata yesem horon teper içerde 😂
dentin zamaneannesi80 ben de ilk 4 ay yoğun bulantı kusma ve tiksinme olmuştu berbattı 🥺 sizin adınıza sevindim 🙂🫶
zamaneannesi80 dentin şuan sadece haşlanmış yumurta yiyemiyorum ondan bi tiksinti oluştu bide zaten alerjim var yumurtaya normalde de hergün yemem özellikle yazın.. şimdi omlet olarak yiyorum bi iki günde bir ☺️
Kubra_miray_szr Ben sabah 11 :20 kahvaltı yapiyorum düzeni Sonra su saat 3 yakın meyve olursa yoksa kahve yanına birşeyler birde akşam yemeği gecede süt
smallbaby dentin kahvaltıdan iki saat kadar sonra muz süt ceviz yiyorum (mesela şu anda yiyorum )akşamadoğru ara öğündede kuru üzümle leblebi karpuz falan aslaa acıktıkça ekmek yemeyin hiç şişmedim gram ödemim yok kilomda fazla deyil kepekli tambuğday ekmeği iki dilim sabah iki dilim akşam yemeğinde aklınızda olsun bebek için besleyici şeyler tüketin kendinizede enerji verecek gıdaları yiyin mesela sofraya oturup yemeklere gömülmeyin nefsi köreltecek kadar yiyin çocuğu beslemekten çok siz alırsınız baştan beri böyleyim çok faydasını görüyorum üç kg çocuk doğuracam diye 30 kilo almayalım sonrası bize azap bacılarım ekmekten uzak dırun boll yeşillik misss
dentin smallbaby çok şükür fazla kilo almadığımı düşünüyorum 29+2 deyim 4.5 kg kadar aldım. Ekmeği zaten çok seven biri değilim Allahtan, sadece zorunda kalırsam yerim ama ben de bu aralar ödem çok fazla sanırım sıcaktan 🤯 siz şişmedim demişsiniz bir sırrınız var mı ? Ben dikkat ettiğim halde şişiyorım 😔
smallbaby Kuruyemişide cebinize doldurun ara ara yiyin yatarken bir bardak süt yada kefir bollca su için
smallbaby dentin ilk hamileliğimde bilinsizce tuz tüketiyodum ayaklarım 42 no olmuştu 😂çook uzun zaman oldu ozamanlar net yoktu hiçbişey bilmiyodum şimdi tuzu azalttım bide evim buz gibi halen onunda etkisi büyük şimdi bile üşüyoruz erken doğum riskim olduğu için dışarı çok çıkmam evde biraz dolanıp yatıyorum ödemi bol yeşillik ve su önlüyo bide günün sonunda yada aralarda yere yat kanepeye ayaklarını uzat yerden baya yüksek olsun bunları yap şişmezsin
mutlu__son1209 dentin açlık kurtarıcım salatalık acıkınca iki tane soyup yedim mi misss hemen bastırıyor kalori de sıfır eşime seradan taze çıtır aldırıyorum
Anne4142 Ecceee 29 a girdim ben de midemdeki baskıdan 2 kaşık yemekle midem şişiyor bir de su içinde yendiğim geri yukarı çıkıyor. Bunun tek iyi tarafını siz de olduğu gibi kilo alımımın sabit ilerlemesi olmasını Ümit ediyorum 🫣
Annesininportakali53 dentin 16 haftalik hamileyim zayıf olduğum için kiloyada dikkat etmiyorum inşallah 60 la doğurmak nasip olur🤣 ara öğün genelde yogurt ve meyve tüketiyorum kuruyemisten bir ara tiksinmistim yeni yeni başladım
Kader_p Herkeste 3.trimester de iştah artışı olmuş Bnde zorla kahvaltı yapıyorum hiç iştahım yok 30 haftalık olduk 7 kilo verdim daha hiç kilo bile almadım Bnde n Bi anormallik var heralde 😂😂😂
Nsrn1 dentin süt ya da yoğurtla beraber meyve tüketebilirsiniz. Benim diyet listemde ara öğünümde bir tarif var onu yazayım isterseniz. Bir kavanozun içine 1 kaşık yulaf, 3 kaşık yoğurt ya da biraz süt, bir dilim ananas veya çilek veya ahududu ekleyip biraz bekletip yiyebilirsiniz epey tok tutuyor.
zamaneannesi dentin kuruyemiş muz süt elma gibi çocuğa yarayacak şeyler yemeye çalışıyorum ama arada kendimi ödüllendirdiğini kahveler çikolatalar bisküviler de yok değil 🙊