Ada-1712 teşekkür ederim evet öyle de ben düşük yaptım sanırım yarın gidicem doktora şimdi beni belki lincliceksiniz neden hemen gitmedin kanama başlar başlamaz diye ama vallahi aylardır o kadar yoruldum ki ben hastaneye gitmekten bu konular yüzünden o yüzden kanama olunca dedim yeni öğrendim zaten kesinde değildi pazartesi gününe kadar bekle gitme düştüyse de geri gelmicek sonuçta