semos34_yarim Merhaba! Ayın 9 da adet oldum 3 gün sürdü sonra 3gün sürdü diye rest yaptım bi tanesi silik çıktı ertesi günde test yaptım o biraz daha belirgindi sizce hamilemiyim
Tusami Nurcanben yoktur daha kese, bu çok yeni ve adet tarihine bakarsak geç yumurtlama olmuş yani geç döllenme , çünkü adet tarihin 19 Mayıs , normalde 5 haftalık fln olması lazım , ama senin beta daha çok yeni olduğunu gösteriyor
Nurcanben Edabykl ya benim rahmime öyle bir ağrı saplandı ki şimdi çok özür dilerim ama lavaboda peceteyle silince camurumsu yapiskanimsi bir akıntı vardı
Edabykl Nurcanben kahverengimi akıntı baslarda bebek yerlesirken oluyor o tip agri ve akıntılar ama doktora danis istersen
Nurcanben Arkadaşlar tiksincek olanlar tiklamasin lütfen o kadar çok korktum ki bu nedenle atmak istedim belki basina gelen vardır diye doktorum pazartesi gelcek kontrole pazartesi gidicem https://imgyukle.com/i/VOAbQt
semos34_yarim Nurcanben senin tarif ettiklerini ben de yaşıyorum evde test yaptım pozitif çıktı ama kan verdim negatif çıktı şimdi kaç gün sonda Gine vermeliyim
Nurcanben Edabykl ya kahverengi ama akıntı gibide değil öyle yapışkanimsi bir şey randevu aldım doktorum pazartesi gelcek farklı bir doktora gitmek istemiyorum
Nurcanben semos34_yarim valla ben 3 gün sonra gidip verdim tekrar bu sefer çok düşük değerde olsa çıktı
Nurcanben semos34_yarim kactane test yaptın bir test daha yap önce belki o test yanlış sonuç cikarmistir oda pozitif çıkarsa bekle 2 3 gün sonra git tekrar ver kan benim kanda negatif çıkmıştı ama 4 test yaptım hepsi pozifti 3 gün sonra kana da geçti
Nurcanben Bebegim0101 2 günde bir deniliyor ya yarın tekrar betaya baktircam 2 katına çıkmış mı diye az önce de pihtili ara ara kanamam başladı daha yeni oluşur oluşmaz düşük yaptım galiba anlamadım ya