Kızlar gittim bugün doktora tekrar kan aldı değerim 216 olmuş kanama içinde cuma gününu beklicem kese cuma gorunmeliymis ancak o zaman belli olcakmis kanamanın sebebi içinde düşük yapıyor olabilirsin dedi işte cuma kese gorunmezse kesinlescek ama saçma gelen madem düşük yapıyorum düşük yaparken değer artıp durur mu