Veranica Nurcanben var var bebiş sınıra gelmiş yaaa çok mutlu oldum… Benim testim de seninkine benziyor 5 gün önce de betam 2ydi ama yok diyorlar umarım benimde vardırrr
Tusami Nurcanben kandan önce idrarda çıktı 😄kız tarihe geçtin 😄hamilesin cnm tebrik ederim 🥳 bence ilk kan verdiğin yerde bir yanlışlık oldu. Amaaqn neyse hamilesin sonuçta🥳🥳
Nurcanben Tusami yok yanlışlık yoktur bence çünkü değerin sürekli arttigini düşünürsek 3 günde 2 den 23 e yükselmiş ya şeyi çok merak ediyorum betam henüz hala çok düşük yani çok çok yeni hamilelik oluyor ya vücudumda bu hamilelik hangi evrede kesem bile yoktur dimi 😂😂
Alparslaninannesi_25 Nurcanben çok şükür hep birlikte rahatladık 😍🤣 hayırlı olsun canım sende kendimi görüyorum 🙈
Allahkahretmesin1 Nurcanben ben göremedim eğer belli belirsiz de olsa siz görebiliyorsunuz yarın sabah ilk idrarla deneyin biraz daha belirgin çıkar
Tusami Nurcanben yoktur daha kese, bu çok yeni ve adet tarihine bakarsak geç yumurtlama olmuş yani geç döllenme , çünkü adet tarihin 19 Mayıs , normalde 5 haftalık fln olması lazım , ama senin beta daha çok yeni olduğunu gösteriyor
Ada-1712 Nurcanben benimde son adet tarihim 19 mayıstı test yaptım adet olmam gerektiği ilk gün silik çizgi çıktı kan verdim ilk 228 çıktı bidaha verdim 391 çıktı 5 haftalık gebeyim suan sizin yüksek ihtimalle geç döllenme tebrik ederim bu arada ❤️🙏🏼
20tugba Nurcanben msjları okurken heyecanlandım bende sonucunuzu görünce bir oh cektim 🤣 inşallah ilerlemesi de sağlıklı olur ve sağlıkla kucagınıza alırsınız 🎉
Nurcanben 20tugba ay amin inşallah yaa hayırlısı olsun ilk hamileligim boş gebelikle sonuçlanmıştı umarım bu sefer sağlıklı bir hamilelik olur 💙🙏
20tugba Nurcanben benim de ilkinde 8 haftalık kalbi durdu yarın yine 8. Haftaya giriyorum bende diken üstündeyim allah kucaklarımızı boş bırakmasın inş 🤲