Eldgrn Nurcanben hayırlı olsun canım benim 2 günde atış takip et hamilesin ben 5.67 ile öğrendim değerin artması önemli 3 gün önce 2 şimdi 23 güzel artmış rabbbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ♥️
R_seda1 Nurcanben yaa hamilesin 😊😊ben de de ilk yaptigmda 2 cikmiati sonraki gttgmde 16 cikmisti sonra hizka yukselmeye basladi😊😊
mrvsrcn Nurcanben hamilesin kızz 😂😂 gözün aydın 2 kere iki güne bir kan ver artışına bak sonrası olur gider inşallah sağlıkla
Edabykl Nurcanben bence gebelik var sizde çünkü gebelik olmasa o çizgi asla cikmiyor orda beta arttığı için git gide ikinci cizgi koyulaşiyor
Edabykl Nurcanben yaaaaaa cok sevindimmm bende 20 ile ogrenmistim 🌸🙈 2 günde bir kan ver mutlaka artisini takip et 2 kat artmismi diye benim gibi gec döllenme oldu demekki 😂
Nurcanben Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim dünden beri hicbirinizi tanımadığım halde sürekli yanımda olup destek çıktınız yardımcı oldunuz umarım hepiniz bütün hayallerinizi yaşarken bulursunuz kendinizi 💙
Nurcanben Edabykl evet öyle oldu sanırım çünkü son adet tarihime göre degerimin daha yüksek olması lazım 19 Mayıs’ta regl olmuştum en son 😂
Edabykl Nurcanben evet benimde ayni yüksek çıkması lazimdi ama düşük cikti ama cok sukur suan saglikliyiz sende saglikla alirsin kucağına insallah 😘
Nurcanben 1ciftyesilgoz https://imgyukle.com/i/VOJgtb https://imgyukle.com/i/VOJiVs https://imgyukle.com/i/VOJcsS
Ark Nurcanben bekleye bilirsen bekle biraz daha cuma yap çıkar kanda o zman silik çıkmış şuanda kanda çıkar 3 gün önce çıkmaması normal bence
Tusami Nurcanben kandan önce idrarda çıktı 😄kız tarihe geçtin 😄hamilesin cnm tebrik ederim 🥳 bence ilk kan verdiğin yerde bir yanlışlık oldu. Amaaqn neyse hamilesin sonuçta🥳🥳