Gebelik olmayınca o çizgi hiç değişmiyo silik bile olmuyo . Eğer silikte olsa çizgi değiştiyse çok yeni bir gebelik . Ben ilk gebeliğimde bi test yapmıştım çıkmadı sanmıştım arkadaşım baktı olmasa bu çizgi değişmezdi dedi . 5 gün sonra yaptı saniyesinde kıpkırmızı oldu . Perşembe günü test yaptım idrarı koyar koymaz kıpkırmızı oldu . Kan verdim 1630 çıktı . 5 haftalık var gebeliğin dedi doktor . İnşaAllah kızım olur ilki erkek . Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin .