Edabykl bilmiyorum umarım öyledir kaç aydır regl olamıyordum ilaçla oluyordum daha doğrusu bir sorunum çıkmadı her şey temiz doktorum bu ay regl takibi yapcakti günün geçince test yap demişti falan umarım öyledir çünkü yumurtlama günümde şuan karmakarışık oldu ama garip değil mi kaset testte çıkıp kanda çıkmaması kan daha kesin sonuçta