Mutlubebekannee Tugba660 Devlet hastanesindeki doktor göremedi ağlaya ağlaya ilk bulduğum özele gittim ve gördük bugün yaşadığım en korkunç gün olabilir hem vajinal hem karından gözüktü
Tugba660 Mutlubebekannee 6 nın içindeyiz hala görmedik en son cuma bakılmıstı bi kac gün sonra tekrar gidicem
Mutlubebekannee Busraa45 Canım acile gidin hemen kanamaların normal dışı bir durum olduğunu biliyorum ben
Busraey18 Tugba660 benimde aynı oldu 5+5te gittim alttan bebek yoktu çok olumsuz konuştu kaç gün ağladım 6+2 de acile gittim lekelenme vardı alttan bebek göründü ama kalp atışı yok perşembe bida gidecem siz kaç haftalıksiniz?
ece_dogan Tugba660 Hiç korkma ben hastanede bile yattım bunun için içini ferah tut bebiş görünür inşallah