Tugbaelif Nnanaa 6+1 de yolk sac var mıydı yoksa boş muydu? Benim 7+0 göremedik hiç bir şey 3,4 gün sonra tekrar çağırdı doktor. Yazdığınız umut oldu bana🙏
Nnanaa Tugbaelif inşallah görürsünüz beslenme kesesi oluşmuş dedi sadece kesemde küçüktü benim o haftada 10 mm di hatırladığım. sonra 8. Haftada haftasına uyumlu oldu. Beklemek çok zor biliyorum günler geçmiyordur şimdi size
Nnanaa Elffyns inşallahhh gözükür 🙏🙏 ben de kahverengi akıntı oldu 7. Haftada ama müdahale edilmedi.moralinizi yüksek ttutmaa çalışın en büyük düşmsn stres 😔
Tugbaelif Nnanaa günler geçmiyor gerçekten lütfen dua edin bebeğimi göreyim. Burada bir aile oluyoruz. Dua kapınız açıktır. Çok teşekkür ediyorum.🙏
Tugbaelif Ayza0030 inşallah görürsünüz🙏 Benim 19 mm kese henüz bir şey görmedi doktor bekliyorum inşallah boş değildir. En azından sizin yolk görünmüş o görününce bebek oluşuyor.🙏🙏🙏
Nnanaa Tugbaelif ne demek rica ediyorum dualarımdasınız 🙏 inşallah güzel haberlerinizi alırız beraber.
Ayza0030 Tugbaelif benimde 19 mm kese ama doktor kalp atışı da duyulması lazımdı dedi belki gelişmemiştir dedi ama daha erken bence kalp atışı için başka doktora gidecem 6+4 te kalp atışı duyulmaması anormal bir durum değil
Tugbaelif Ayza0030 kalp atışını geçtim bebeği görmek için 25 mm bekliyor doktorlar. Duyarsınız kalp atışını zaten erkenden dinletmiyorlar. Aylar geçtikte bebek kendi haftasını yakalıyor zaten
Ayza0030 Tugbaelif yarın doktora gidiyorum gelişmeleri yazarım buraya inşallah bebeğimin kalp atışlarını duyarım inşallah sen de bebeğini görürsün kalp atışlarını duyarsın🙏🌸
Mutlubebekannee Tugba660 Devlet hastanesindeki doktor göremedi ağlaya ağlaya ilk bulduğum özele gittim ve gördük bugün yaşadığım en korkunç gün olabilir hem vajinal hem karından gözüktü