Busraey18 Tugba660 benimde aynı oldu 5+5te gittim alttan bebek yoktu çok olumsuz konuştu kaç gün ağladım 6+2 de acile gittim lekelenme vardı alttan bebek göründü ama kalp atışı yok perşembe bida gidecem siz kaç haftalıksiniz?
Tugba660 Busraey18 cuma günü altının içindesin demişti tam kac haftalık bilmiyorum adetim de düzensizdir zaten hep
Busraey18 Tugba660 ne zaman gideceksiniz görürsünüz inşallah beklemek zor ve belirsizlik insanı bitiriyor benim adete göre 8 e girecem ama ultrasonda daha 6 haftalık görünüyor