Ben de özel klinik takipliyim, doktorumun kliniğinde nst cihazı yok 39 haftalık hamileyim hiç girmedim daha. Nst’de bebeğin kalp atışlarına ve annenin sancısına bakılıyor zaten bebeğin kalbi ultrasonda da dinleniyor. Sancı takibi ise son haftalarda daha mantıklı bence eğer riskli bir durum yoksa tabii. En son perşembe günü kontrole gittim anlaşmalı olduğu hasteneye yönlendirdi beni artık vakti geldi bi nst bakalım diye. Yarın gireceğim. Eğer endişe ediyorsanız doktorunuza sorun mutlaka bir sebebi vardır