Berenibeklerken 36+1 haftalığım. Doktorun kliniğine gidiyorum hiç nstye girmedim daha. Yarın da muayenem var. Bu haftaya kadar nstye hiç girmeyen var mı? Normal mi bu durum ilk gebeliğim daha tecrübem yok.
hemsirebianne0901 Berenibeklerken bazen klinik doktorları luzum görmedikçe yönlendirmiyor arkadaşım sadece sezeryan günü girmisti klinik takipçiyi
Elizzannesi Berenibeklerken 32 haftalikken ilk girdim sonrasında 2 hafta da bir girdim neden 36. Haftaya kadar girmediniz ki acaba
Berenibeklerken hemsirebianne0901 yaa napsam yarın sancım var biraz falan mı desem acaba merak ediyorum çok😁
Ozlm0916 Berenibeklerken evet özelde girdim doktorum 7. Ayın 5 nde gel nst ye alacam tekrar dedi o zamanada 35+5 olacam
Berenibeklerken Elizzannesi bilmiyorum ki hastanede değil özel kliniği ya nst cihazı mı yok diyorum acaba nasıl oluyo bilmiyorum.
hemsirebianne0901 Berenibeklerken eger kliniğinde nst cihazı varsa rica edin yoksa özel hastanede makul bi ücret karşılığında nst yaptırabilirsiniz ama kalp atışlarını ultrasonda duyuyorsunuz zaten arada bi fark yok pek
Mrysmg Berenibeklerken nst yapması için bahane uydurmana gerek yok ki para veriyorsun birde nst mi yapmıyorlar öyle şey olur mu ya saçma sapan ya sancin gelse hissetmesen aniden acilman olsa Allah göstermesin o zaman ne olacak. 32 haftadan sonra problem yoksa kontrolden kontrole nst zaten gerekli canım sen söyle nst yapılmasını istiyorum neden bakmıyorsunuz hala diye
ilkkalpatisi Bebeğin duruşu, ağrılarınız, kasılmalarınız, bebek hareketleri hakkında elbet sorular soruyorlar ona göre yönlendirme yapıyo doktorlar
Berenibeklerken ilkkalpatisi orası öyle baya uzun bi süre detaylı bi şekilde bakıyo evet ama devlete falan gidenler hep 32de girmeye başladık diyorlar ben neden girmedim diye tedirgin olmaya başladım artık.
nrsen Berenibeklerken benm doktorumda gerek yok dedi. 34. Haftada gitmiştm. 36 da tekrar çagırdı çarşamba günü. Muhtemelen de nst yaptırmıcak