Yarenn92 Zeynppppp kadın doğum doktorum karaciğer değerlerine bakalım dedi tesadüfen öğrendim baya bir yükselmiş birde safra kesemde taş çıktı ilaç verdi doğum sonrası ameliyat ederiz şimdilik ilaç içersin dedi fakat ben korkuyorum bebeğime birşey olur diye kaşıntı için banada sormuştu bende çok şükür yok sende bir görün istiyorsan Allah korusun bana taş kanalda tıkalı kalırsa sarılık geçirirsin kötü olur dedi genel cerrahi senin belki öyle değildir ama yinede tedbir amaçlı
Zeynppppp Yarenn92 ya benim kan değerleri temiz çıkmıştı kaşıntı oldugu sıralar bakıldı bidahada gerek dıymadım bazı hamilelerde kaşıntı oluyor ya böyle böcek ısırıgı gibi ama artık bende hap içmciem kusa kusa durucam ayakta anlaşılan korkma çok kişi doğum yapıyo karaciğer enzim yğksrkliği olupta ama doğum sonrası o sıkıntıyı bebekte yaşıyor korkutmak istemem tanıdıgım birinde oldu çocuk 6 ay ne çekti enfeksiyondan karaciğer enzimlerinden sünnet ettiler çocugu öyle kurtuldu dediler devamını sormadım ama
acemianneee_31 Edaa123 bende ne hap ne serum etki etmemişti hiç bsey etki etmiyor canım ama inşaAllah çok sürmez
Essesss Edaa123 Hmmm değişik ya valla demekki her Dr bir değil valla ben herşeyi yedim içtim canım istedikçe kola nescafe falan da içiyorum doktorum da kısıtlamadı sadece hayvansal ürünleri çiğ çiğe yakın tüketmiyorum iyice pişiriyorum. Bende bir poşet ilaç kullandım bazı haplar vardı kalp atışı günü ve sonunda kesildi günde 2 sefer fitil ve düşük iğnesi oluyordum oda 12.haftada bitti şimdi bi coraspin kan sulandırıcı (pıhtılaşmam olduğundan doğuma kadar devam edilecek) folik asit d vitamini kullanıyorum normal hamilelik sürecine geçtiğim için . Siz nerede hangi doktora yaptırdınız
Edaa123 Essesss İzmir Medicalpark da Funda göde belki duymuşsunuzdur orda yaptırdım ama çok fazla ilaç kullanıyorum oksapar ve progestan iğne kullanıyorum progestan hap iki farklı şekilde estrofem ve folik asit b12 dil altı olarak kullanıyorum
Sinemurey Priliam zofer hapları kullandım o kadar şiddetliydi ki hiç biri fayda etmedi içtim yine kustum 4 ay kabustu naneli şeker yada mentollü hangi marka denk gelirse bulantı başlayacağını anladığım an yedim bastırdı durdurdu iyi geldi bana çantamdan hiç eksik etmedim tavsiye ederim
Edaa123 Alparslanveannesii umarım geçer gözümde büyüyor resmen daha 5 haftalık Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻
Yarenn92 Zeynppppp doktorum sırf yemek yiyebilmek için ilaç içme dedi hatta prilamı yazmak bile istemedi vicudun alışacak ilk başlarda zorlanıcaksın ama alışacak vücut dedi bende almadım artık arada iyi oluyorum arada kötü bi şekilde idare etmeye çalışıyorum.Karaciğer değerim biraz daha düşmüş en son bakıldığında ben yinede dikkat ediyorum inşallah bir sıkıntı çıkmaz hem bende hemde bebeğimde
Alparslanveannesii Edaa123 Amin inşallah benimde 7.haftada başladı ölüm gibiydi denemediğim şey kalmadı hergun ağlıyordum su bile icemiyordum. Susuzluktan kurudum zayifladim 3 günde bir dr da serum yiyordum ama 16.haftada azaldı 20 haftada bitti çok şükür geçecek kuzum merak etme. Geçmese bile hafifleyecek sonra icindeki Bi can kıpır kıpır edecek tekmelerini hissettikce iyiki diyeceksin iyiki yaşamışım 🥰🙏🏻
Essesss Edaa123 evet duymuştum 12.haftaya kadar kullanırsınız tabiki sıkıntılı bir durum görmezse sonra azalır ilaçlar
Edaa123 MeriHera inanın sadece peynir ve simit yiyorum şu sıralar onun dışında yiyemiyorum prilam iyi geldi biraz umarım öyle devam eder
MeriHera Edaa123 artık ne iyi geliyorsa öyle devam edeceksiniz bir süre, midenizi yormayan hafif şeyler tüketmenizi tavsiye ederim eğer koku hassasiyetin yoksa yediklerini minik minik çeşitlendir tabi yağlı, baharatlı, acı, ekşi dışında
Edaa123 Melikemercimek yatana kadar yemeye çalışıyorum ama malesef yiyilmiyor o kadar da rabbim yardımcısı olsun hepimizin 🙏🏻
Edaa123 tmelooo evet 5 ay dayanamam herhalde 😏 bende 5+1 şuan 4 de başladı bende iki gün yattım su dahi hiç bir şey yiyip içemedim ama prilam alınca iyi geldi dünden bu yana doktorunuza danışın isterseniz belki sizede iyi gelir
Edaa123 Msfidash tüp bebek olduğu için sürekli yatıyorum malesef anca akşamları balkona çıksam yarım saat falan umarım en kısa sürede biter bulantılar
Edaa123 irembzc zofer ve emedur kullandım kesmedi şimdi prilam kullanıyorum sabah akşam günde iki defa
Edaa123 Alparslanveannesii inşallah canım teşekkür ederim rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻♥️
hulyadem-01 Edaa123 prilam benimde kurtarıcım oldu akşam yatmadan 2 tane iç sabah kalkıyorsun miss 😏 Allah yardımcın olsun ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor
Edaa123 hulyadem-01 ben bir sabah bir akşam içiyorum tüm gün iyi tutuyor en azından şimdilik prilamla iyi gidiyor