Edaa123 merhaba, ben de 11.haftadayım. Şimdiye kadar bulantım için sadece serum iyi geldi. Doktorunuza danışıp serum almanızı öneririm, çünkü bu süre zarfında özellikle çok susuz kalıyoruz😔 7.haftamdan 10.haftama kadar sadece serum toparladı beni, tavsiye ederim 🌸