Edaa123 valla ne yapsam bana mısın demedi doktorum 12. haftaya kadar sabret dedi şimdilik ilac içme dedi yemek kokusuna hic gelemiyorum. Yemegi ben yaparsam yiyemiyorum. Sabah uyanir uyanmaz kahvalti edersem benden iyisi yok ama o kahvaltıyı yarim saatte nefes almadan hazirlamam lazim yoksa öğürmekten mahvoluyorum 😭 bir de bişi çıksa can kurban köpük baska bişi yok ara sira geceleri de başladı bir an önce 12. hafta gelsin istiyorum. Herkes ceviz ye diyo ama ceviz midemi aşırı bulandırıyor 🥺. Geçicek inşallah valla eşime dedim ki su midemi sen bulandirsan şöyle seni çok kötü yapmıştım ama işte bu içindekine hicbir sey diyemem canı sağ olsun onun diyorum 🤣