Edaa123 Kızlar merhaba yeniyim de bulantı için çözüm öneriniz var mı ? Limonlu su, bulantı hapları, haşlanmış patates, çerez ve kraker asla fayda etmiyor napabilirim lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Minikcennetim Edaa123 ben prilam yazdırdım kullanacağım ara ara evdeyken idare ediyorum ama dışarıda edemiyorum sende ilaç kullanabilirsin onun dışında az az ye sık sık ye bana kraker iyi geliyor ama yemekten de bıktım artık
Elifderin34 Edaa123 maalesef haplar da fayda etmiyorsa hiç bir çözümü yok çok zorlu bir süreç sabretmesi zor çok iyi anlıyorum o bulantıyı geçirecek bir öneri henüz tam anlamıyla yok sanırım doktorunuzdan başka ilaç vermesini söyleyin belki başka ilaç fayda eder
Gayecik Edaa123 haplar bile fayda etmiyorsa sabredin hepsi geçiyor bende öyleydim zaman geçmiyor gibi geliyordu birde 34+3 oldum bile temmuzda doğumum var dua edin bol bol 🥰
Yarenn92 Edaa123 bende prilam kullanıyordum karaciğer değerimi yükseltmiş bırakmamı söyledi doktor 2 gündür midem bulanıyor zorlanıyorum ama yapmak bişey yok maalesef bugün naneli sakız denedim bir nebze hafifletti yemek yedim tekrar çıkarttım
Edaa123 Elifderin34 değiştirdim ama inanınki hiç bir faydası olmadı olmuyor ilaçların artık sabredicem umarım biran önce biter
Busbusu Edaa123 bnde aynı durumdayim 8+3 deyim 5+3 de başladı bulantialrim kabus gibi günler geçirdim ama azaliyo prilam iyi geliyo gece 2 tane içersen ise yariyo bide baktın miden bulaniyo kesinlikle ağzına bı lokma ekmek at hemen duzeliyorum miden boş kaldıkça safra uretiyo bn çözümü byle buldum bulandigi an ağzına bsyler at mutlaka şiddetle tavsiye ediyorum
Elifderin34 Edaa123 çok zor süreç insan yemek yemeyi su içmeyi unutur allah sabır versin bir an önce geçsin inşallah 🙏
Edaa123 Yarenn92 aynı durum bende de var su bile içince geri çıkartıyorum su içmeye korkar oldum açıkçası zofer verdi doktor bana ama hiçbir faydasını görmedim prilam almaya karar verdim bende umarım iyi gelir birde tüp bebek olduğu için her ilacı kullanamıyorum ve bir çok şey yasak yiyemiyorum 😏
Zeynppppp Yarenn92 kaç haftalıksınız bulantı hapını devam ettiriyorum 17 haftalığım kaşıntı oluypr alerjik
Yarenn92 Edaa123 prilam iyi geliyor ben 2 yerine akşamları 1 içiyordum o bile fayda ediyordu ama şimdi içemiyorum dün çok kötüydüm tüm gün yattım neredeyse inşallah sanada iyi gelir Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bebeğini 🌸
hlya4 Taze zencefil deneyebilirsiniz 12. Haftalik olduk sankii daha fazla bulantim olmaya basladi insallah gececk her kusmamda gectii annem diye ellimi karnima koyup kendimi oyle motive ediyorum saglikli olsunn elbet birgun bitecek bulantilar
Edaa123 hlya4 tabii ki sağlıklı olsunlar hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah biran önce biter daha yeni 5 haftalık benim çok erken başladı bulantılar Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Edaa123 Yarenn92 inşallah teşekkür ederim aynı şekilde bende tüm gün yattım rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻
Edaa123 Essesss teşekkür ederim ama bana nane daha yasak yeme dedi doktorum yeşillik tamamen yasak öyle diyeyim ilaçlarla idare etmeye çalışıyorum işte malesef
Essesss Edaa123 galiba sizde tüp bebekle hamilesiniz bende öyle ☺️ Kuru nane hiç birşey yapmaz hem Yeşilliklerden sadece maydonoz sıkıntı rahim kaslarını gevşettiğini için. yeşillik yenmez mi ya asıl vitaminleri ondan alıyoruz ben marul roka dereotu ekşi ot azda maydonoz kullanıyorum salatalar a bir sıkıntı görmedim 13+2 olduk bile
hamileyimben 10 haftalık ilaç fayda etmiyor maalesef banada geçmesini bekliyorum inşallah geçicek bu süreç
Edaa123 Busbusu sürekli çerez yiyorum zaten hiç boş kalmıyor ağzım diyebilirim 😂 ekmek asla yiyemiyorum sadece simit yiyorum bu aralar