Annesininportakali53 öyle mi fiyat farkı yokmus pek, evet dediğinz gibi aylık almak bile avantajlı, ben sürekli 10 günde bir yazdırıyorum ve ilk basladgmda tanıdk eczaneden yazdıracagm diyerek aldm ve iki üç gün kullandktan sonra yazdırabildm o yüzden sürekli sıkıntı olacak bana, bakalım insallah sağlık ocagından rica ettim düşğk tehlikem var evime de uzak telefonla barkod verebilir misinz diye insallah doktor sıkıntı cıkarmaz.