Asli_3550 ya benim biraz degişik soyle ılk 3 aya kadar hepsini kullandım estrofem progestan iğne ve fitil sonra bırakabılırız artık dedi bırakmaya yakın yıne bir lekelenmem oldu sanırım cunku benım basından beri lekelenmeliydi progestan fitile devam ettim 21 hafta detaylı ult rahımde hunılesme goruldu ıkı hafta sonra dikiş atıldı rahme ilaçlara tekrar basladım progestan agırlıklı