Ayseport Deletedmom83940 seninle hemen hemen aynıyız sanrm ben 11+4 de gittim göstermedi yoksa doktor sölücekti çok uğraştı dönsün die yüzüstü yatmştı gram oynamadı öksürdüm falan ama yok töbe şimdi ayın 18 ini beklicem temmuzun
Deletedmom83940 Ayseport bakalım haftaya cuma gösterecek mi kendini olmazsa bayramdan sonraya kalıcak benimde 😂
Mouradi Deletedmom83940 Hep erkek gördüm bi keresinde kız görmüştüm rüyamda ama kızımız olucak inşaAllah 🥰 bizde ters çıktı 😂
Ebbruc Deletedmom83940 ay bende geçen hafta rüyamda erkek bebek emzirdiğimi gördüm, çok merak ediyorum cinsiyetini. Hamile olduğumu bile rüyamda görüp test yapmıştım ben 😂😂 ve bende kız hissediyorum senin gibi
Gulsum_9897 Deletedmom83940 bende hamile kaldığımı öğrendiğimde herhafta rüyamda erkek bebek görüyordum bazen ard arda rüyalarda görüyordum ama doktor kız dedi😄
Deletedmom83940 Gulsum_9897 bi kere gördüm daha da görmedim bakalım haftaya ikili test için gidicem doktorum gösterirse söylerim demişti az da olsa tahminde bulunur belki bakalım hangimizin rüyası çıkacak 😂
simgekaya Deletedmom83940 önce halam sonra babannem ve arkadaşım erkek gördük diye beni aradılar. Bende rüyamda erkek gördüm. Sonuç KIZ 😅💞
Deletedmom7373700 Deletedmom83940 ay bende erkek olduğunu görmüştüm rüyamda. Hatta ağlıyordum. Eşim çok üzülür nasıl söylerim diye. Ne alakaysa 😂 sonra pek samimi olmadığım bir arkadaş vardı. Hamile olduğumdan falan haber yok. Kızım olduğunu görmüş rüyasında. Onunki çıktı 😂
Yakmoz Deletedmom83940 beni bi kaç kişi rüyasında görmüştü kız çocuk görmüşleridi hepsi bende erkek çocuk görmüştüm ve erkek oldu
Deletedmom83940 Stuna evet annem sen hamilesin test yap deyip duruyordu bende anne yok ya hasta olacam diyordum ki adet belirtilerim vardı dört gün geçince test yaptım hiç şaşırmadı ben demiştim dedi 😂