SedaHira19 bayanelaa son 100 benimde ikinci gebeliğim ama hem heyecan hem korku var karışık duygular içerisindeyim 😅
bayanelaa SedaHira19 normal doğum muydu 🙃 insan her ne kadar ikinci olsada dusunmeden edemiyor yaaa 🤭
SedaHira19 bayanelaa evet canım 🥰 valla bazen bi cesaret geliyor bazende korkuyorum ne yalan söyleyeyim
bayanelaa Pelinakcn sadece puset ve anne yanı yatağını aldım, dediğiniz gibi hep yazlık ürünler var internetten bakmaya çalışıyorum suan ama sadece bakıyorum 😂 bez ve ıslak mendil alayım diyorum onda da ne alacağıma karar veremedim 🤦♀️
Pelinakcn bayanelaa ben 1 paket sleepy aldım bez, memnun kalırsam onunla devam ederim diye düşünüyorum. Islak mendil baby me aldım ama pamukla temizlemeyi düşünüyorum ilk başta
Gamze_k0 bayanelaa vallhi bende bakinacaktim annem ne olur ne olmaz diye yikiyalim dedi yoksa benimde gücüm yok bide enfeksiyon kapmisim korkuyorumda 😊
bayanelaa Elvanguzel benimde ilk erken doğumdu, bunda inşallah günü gününe ne erken ne geç Rabbim kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲😇
bayanelaa Damla0671 dalin yeni doğan veya unibaby düşünüyorum açıkçası 🤷♀️ İlk bebeğimde dalin sıvı olanları kullanmıştım
pinapino bayanelaa plasentam aşağıda benim biraz onun stresi var ama onun dışında iyi geçiyor. Alışverişi o kadar ağırdan alıyorum ki doğumdan önce bitirmiş olurum umarım🙈 ilk hamileliğimde ilk yarısında bitirmiştim herşeyi ikinci çocuk rahatlığı heralde😄
Sema42 bayanelaa çok sıcak geçiyoooor daha eylülde doğum tam yaz hamileliği olacak hayırlısı bakalım bebişler sağlıklı sıhhatli olsunda
Yavuzbeymom bayanelaa ben şimdiden iş yaparken dinlene dinlene yapıyorum. İlerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum 🤷🏻♀️. Allah yardımcımız olsun sonunda güzel bişey olacak İnşaAllah 💓