Elvanguzel bayanelaa evet normal ve erken doğdular inşallah bu bebişim normal ama zamanında doğar inşallah 🥰 Sizin ilk bebiş mi
naz_alp bayanelaa ilk hevesle aldık kıyafetleri çok abartmadan aldım çünkü çok hızlı büyüyorlar büyüdükçe alırız birde ilk doğduğunda gelenlerde hep kıyafet getiriyor bakım eşyaları da aldım kendimce ama odaya daha başlamadık sizde durumlar nasıl oda yapıcak mısınız
pinapino bayanelaa plasentam aşağıda benim biraz onun stresi var ama onun dışında iyi geçiyor. Alışverişi o kadar ağırdan alıyorum ki doğumdan önce bitirmiş olurum umarım🙈 ilk hamileliğimde ilk yarısında bitirmiştim herşeyi ikinci çocuk rahatlığı heralde😄
bayanelaa Pelinakcn aslında adet gününe göre 100 ama sezeryan olunca daha az kaldı 🙃 eylul 20den sonra gün verebiliriz dedi doktorum 🤲🥳
bayanelaa naz_alp bizim doğumdan sonra kendi evimiz yapıliyor oraya geçeceğiz suan kirada olunca kızımın odası var yanımızda idare ederim diye düşünüyorum, Ama sadece puset ve yatak harici hic bisey almadım daha 😂
bayanelaa Verasmommm yokkk ikizimin birini doğduktan 2 ay sonra kaybettik, bi kızım var Bide oğlum olacak Allah nasip ederse 😇
bayanelaa Elvanguzel benimde ilk erken doğumdu, bunda inşallah günü gününe ne erken ne geç Rabbim kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲😇
Pelinakcn bayanelaa odasını, bebek arabasını, küvetini, anne yanını falan bu tarz büyük şeyleri aldım ama kıyafette çok zorlanıyorum şu an hep yazlık kıyafetler var😞 siz yaptınız mı?
bayanelaa Pelinakcn sadece puset ve anne yanı yatağını aldım, dediğiniz gibi hep yazlık ürünler var internetten bakmaya çalışıyorum suan ama sadece bakıyorum 😂 bez ve ıslak mendil alayım diyorum onda da ne alacağıma karar veremedim 🤦♀️