bayanelaa Damla0671 dalin yeni doğan veya unibaby düşünüyorum açıkçası 🤷♀️ İlk bebeğimde dalin sıvı olanları kullanmıştım
Yavuzbeymom bayanelaa ben şimdiden iş yaparken dinlene dinlene yapıyorum. İlerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum 🤷🏻♀️. Allah yardımcımız olsun sonunda güzel bişey olacak İnşaAllah 💓
Yavuzbeymom bayanelaa benim de 4 yaşında oğlum var hergün parktayız Yorucu oluyor Doğuma kadar sabır ☺️
-_Esra_- bayanelaa DeFacto zibinlar 30 TL kız Aldım üç beş tane 😂😂😂😂😂😂 çok indirimli şeyler var Bak Daha gelmedi Gelsin malına kalitesine bakayım yazayım sende öyle bakarsın 🥰🥰🥰
bayanelaa Yavuzbeymom kreşe gidiyordu benimki öylelikle dinlenebiliyordum ama şimdi tatil yapsın azcik diye gitmeyecek 🤭 bakalım nasıl geçecek 🤷♀️
Mutlubirhamis bayanelaa 100den sonra daha da çabuk geçiyor. Alışverişler hazırlıklar derken bir bakmışsın doğmuş 🥰 bizim de son 45 günümüz. Heyecan dorukta 🤰
bayanelaa Mutlubirhamis tam ağır günlerden merhaba diyorsunuz yanı 😂 Allah yardımcımız olsun sıcaklarla daha da zor 🙃
Sema42 bayanelaa çok sıcak geçiyoooor daha eylülde doğum tam yaz hamileliği olacak hayırlısı bakalım bebişler sağlıklı sıhhatli olsunda
bayanelaa Sema42 benim ilk gebeliğimde aynı boyle yaz ayini geçirmiştim ve cok zordu bakalım bunda nasıl olacak 😐
Pelinakcn bayanelaa ben 1 paket sleepy aldım bez, memnun kalırsam onunla devam ederim diye düşünüyorum. Islak mendil baby me aldım ama pamukla temizlemeyi düşünüyorum ilk başta
bayanelaa Pelinakcn bende sleppy düşünüyorum ama islak mendili babyturco düşünüyorum karar değiştirmezsem 🤦♀️