bayanelaa Banum22 şunun şurasında ne kalmış 100e 😂😂 hayırlısıyla geçmiyor gibi oluyorda bi bakıyorsunuz siz hic bisey yapamadan gün gelmiş 🥰
bayanelaa Damla0671 cok cokkkkk geçmiş olsun hele bide hamilelik döneminde daha da zor olur , Rabbim şifa versin inşallah 🤲
Verasmommm bayanelaa bizim de bugün 90 gün kaldı inşaallah sağ salim kucağımıza alalım ancak bu tarihten sonra zamanın geçmediğini söyleyen annelerimiz var ve haklılar geçmiyor :D
bayanelaa Verasmommm benim bi çocuğum daha var 5yasinda bide yaz tatili girince araya hele hic geçmez gibi geliyor ama bakalım 😂
bayanelaa Verasmommm cok şükür ilk gebeliğime göre suan iyi diyebiliyorum 😌 ilk ikizdi cok zorlanmıştım bu haftalarda dahi hastanedeydim öyle 🙃
bayanelaa Pelinakcn aslında adet gününe göre 100 ama sezeryan olunca daha az kaldı 🙃 eylul 20den sonra gün verebiliriz dedi doktorum 🤲🥳