ebru_mert vallahi benim mükemmel bi tecrübem oldu cnku doktorumucok iyi seçmiştim kendimi salmadim hemen kalktım toparlandim keşke siz de bu üstün zekânızi iyi bi doktor bulmak için kullansaymışsınız.Asıl siz kötü bir tecrübe yasadinzu diye herkes vajinal doğum yapmak zorunda mi,hiç mi serklaj olmak zorunda kalan,rahmine fazla dikiş ayilwn,cinsel hayatı biten kişi duymadınız normal doğum yapma hevesine burnunun dikine gidip.cok mükemmel bir şeymiş gibi yazıp durmayın lutfen vücut uygunsa yapılır neden olmasın,ama sezaryen de gayet güzel bu doğum şeklidir.