Normal doğum yapmıştım ilk doğumum da 2300 kilo 36 haftalık vakumla çektiler şu an ki bebeğim de farklı bir doktora gidiyorum çatın dar ondan vakum kullanmışlar dedi bebeğimin kafası şişti kendim de rahim sarkması yaşadım yerinizde olsam normal düşünmem vukumlu doğum riskli olur çocuk engelli bile olabiliyormuş çok şükür biz de bi sorun yok da o zamanlar çok çektimm