Yorumlarinizi okudum herkesin gorusune saygi duyuyorum. Benim icin onemli olan bebegimin sagligi normal yada sezeryan farketmez. Doktorum bana direk sezeryan demedi hatta kilo takibi yapip bakariz dedi denemek istersende bekleriz ben sana sadece olani ve olabilcek ihtimalleri soyluyorum yinede sen bilirsin dedi acik acik normali denersek su durumlar yasanabilir bunlarida bil dedi. yani sirf para icin yada kolay oldugu icin soyledigini sanmiyorum he boyle yapan doktor varmidir elbette vardir oda onun vicdanina kalmis bunun icinde baska doktorada gidip cati muayanesi olmak riskli geliyor cunku bikere yapildi zaten catisi dar olupta normal dogum yapanlarda olmus buraya yazmislar cok zorlananda olmus vakumla cekilende olmus bu tamamen o anki sartlara gore degisen bir durum onun oldu benim olmaz diye bisey de yok onda olmadi bende olur diye bi durum soz konusu degil burda konu olacak riskleri alip almamak. ama isimi şansa birakmak istemem paraninda onemi yok cekicegim acininda onemi yok yeterki bebegimi saglikla kucagima aliyim. Umarim herkes bebegini saglicakla kucagina alir her iki dogum yontemide zorlayici cevremde ornekleri var cabuk toparlanmak da kisiden kisiye ve yapilan amaliyat islemlerine gore degisiyor belliki ama gelip gecici seyler yeterki saglik olsun.