Cantanem44 Canım Rabbim yavruna da karnındaki bebeğine de sağlık sıhat versin, hayırlısıyla kucağına al inşAllah. Ben 1 kez düşük yaptım ama bende öyleyim her an olumsuz bir şey olucakmış gibi gidiyorum doktora. Aslında çok yanlışmış yaptığımız bebeklerimizi de etkiliyo bizim yaptığımız stres ama insanın elinde olmuyo malesef. 8. haftada doktora gittim en son 3 hafta sonra gel dedi cuma randevum var. O kadar endişeliyim ki büyüdü mü kalbi atıyo mu iyi mi kafamda o kadar soru var ki 😔 Allah yardımcımız olsun inşAllah