Zey0502 vallahi hesaplamalarima göre bebeğimin kalbi geçen sene doğum günümde durdu yani şöyle açıklayım, 2. kontrole gitmiştik gelişimi 6+2 dedi (tam net hatırlamıyorum günleri ortalama yazdım) sonra gittiğimde araya bayram girdi işte doğum günüm fln 2 hafta sonra bi daha gittim 8 hafta olmalıykenlmış 7+4 te kalmış gelişimi 😢 yani dedigim gibi hesabıma göre tam doğum günümde 😢 o gün de aşırı derecede halsizlik vardı hiç birşey yapamadık tüm gün kasık ağrısı ve halsizlik hissettim ertesi gün geçmişti. Doğum günm diye çok net hatırlıyorum. Bilimsel bir açıklaması var mıdır bilemiyorum ama ben bunları yaşadım. Ama tabi ultrasonda gözüktü net olarak