Didembernab Canım maşAllah sanada bebeğinede. Ben 2.ye hamile kalmadan 3 ay önce ve hamile kaldıktan sonra ilk 2 ay toplamda 5 ay folik asit kullandım. Doktorum bıraktırdı 8. haftada şuan imom multivitamin kullanıyorum tüm vitaminleri içeriyor. Şuanda 10+6’dayım çok şükür. Rabbim bebeklerimizi korusun, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah ☺️