Bukiiiiiiii Amin canım benim. Nolur hep güzel düşün. Çok ciddi bir sey olsa inan daha farklı konusurlardi. O konuda hic acimalari yok. Benim esimi de ayrica aramis doktor, esinizi kaybedebilirsiniz demiş. Benim sonradan haber oldu. Hic acimiyolar bu konularda gönlünü ferah tut. Bir de soyle dusun neyin garantisi var su dunyada? Biliyor muyuz yarin ne olacak? Her sey ihtimal dahilinde degil mi? En azindan takiplisin, ozele devlete her yere gidiyorsun. Bi sey varsa da erkenden teshis edilip erken tedavi olacak. Yani nerden bakarsan bak kendini yipratacak bir sey yok ortada. Sen guzel guzel konus kizinla. Onunla hep iletisimde ol. Kiliyorsan namazlarini aksatma bol bol dua et 🙏🙏