Bukiiiiiiii haftana göre 27 olması imkansız çünkü. Ha eğer cücelik falan varsa neyse ama çok şükür senin bebeğinde oda yok. İçini ferah tut. Stres bütün hastalıklardan daha kotu. Asssla stres yapma. Bu benim ikinci gebeliğim birincisini 32 haftalıkken kaybettim. Kromozom bozukluğu vardı sayamayacagim kadar çok hastalığı vardı hep diyordum ki Allah’ım Keşke bir tane ya da iki tane olsaydı hastalığı ama onlarca tane hastalığı vardı sonra zaten bebeğimi kaybettim şimdi yeniden hamileyim Çok şükür bebeğimin bir sıkıntısı yok şu an. detaylı ultrasona girdim sadece bebeğimin karaciğerinde parlaklık göründü o kadar şükrettim ki Allah’ım sana şükürler olsun bebeğimin sadece bir tane hastalığı var . ya kafama takıyor muyum Evet takıyorum Ama birinci hamilelikle kıyasladığımda Bu benim için bi nimet. Karaciğerdeki parlaklık için doktor İyi de olabilir kötü de olabilir dedi ama ben hiç kafama takmıyorum çünkü biliyorum ki bunun bir tedavisi var tedavisi olmasa bile bu ölümcül bir hastalık da değil birinci hamileliğimde doktorların hepsinin bebeğini aldırmak zorundasın demesi kulaklarımda çınlıyor. O yüzden doktorları dinle ve onlar Eğer önemli değil diyorsa içini ferah tut emin ol ki Eğer kötü bir şey olsaydı Doktorlar çat çat diye yüzümüze söylüyorlar hiç acımaları yok o konuda