Haticelisa Liyasmum aynen oyle canım inşaAllah sağlıkla gelsinlerde biz bekleyelım napalım 😁 inş yakın zamanda bizde doğurduk diye post açarız 😁🤲🏻
Liyasmum 3bebe ayy allah bağışlasın , kocaman olmuşlar , bu zamanları iyi değerlendirmek lazım , hemen büyüyorlar 🥰
Aysekalkan Bunda karnında buyukt ilerisini düşünüyorum bakem minakim bukez kaçıncı haftada supriz yapcak
Hilalhayrettin25 Bende 39+3 oldum artık doğsun istiyorum herkes ne zaman dogacak diye soruyor sanki benim keyfimle doğacak 😂😂
Liyasmum Hilalhayrettin25 ay aynen , kime telefon açsam , doğurdun mu diye soruyorlar , ağlıycam artık 😂
Buseyllzr Liyasmum dün buna benzer bı post açtım kız bebekler erken gelir lafına bidaha asla inanmam 😂 40+0 olduk 2 cm açıklık var ne sancı var ne başka belirti 🤦 bu uygulamada bı sen bı ben kaldık doğuramayan herkes doğurup doğurup gidiyor 😂
Liyasmum Buseyllzr ay gördüm postunu ya 🙈valla millet çatır çatır doğuruyor ne olucak bu halimiz anlamadım gitti
Buseyllzr Liyasmum ben bugün yatış verdirmeyi düşünüyorum kendimi 2 gün önce verdiler yatmadım inşallah bı 4-5 cm olmuşumdur suni mi alırım sezaryen mi olur artık hepsine razıyım çok sıkıldım hem fiziksel olarak hem pskolojik olarak yıprandım 🤦 uyuyamadigim yetmez gibi sabahın köründe dogurdun mu diye arayanlar oluyor bide teli fırlattım bugün sinirden 😂
Liyasmum Buseyllzr haş hatırda sormaya arayamıyorsun ki , noldu kız doğurdun mu diyorlar hemen 😂 bende pazartesi kontrole gidicem yatış verir herhalde artık ya , çok bunaldım , hiç doğuramıycakmışım gibi geliyor
Buseyllzr Liyasmum evet en iyisi telefonları kapatmak şimdi ki aklım olsaydı haftami 2 hafta geri soylerdim herkese 😂 hadi inşallah yakın zamanda dogururm postu açalım ikimizde 🙏🤩
Pelinnn7 Liyasmum ayy bende son 4 günüm ama tık yok 😅 ağrım bile yoktu bugün hafif hafif ağrıyor gibi belkide psikolojik inşallah açılma olmuştur salıya yatış verdi doktorumuz 😂
Liyasmum Pelinnn7 bende sürekli kendimi dinliyorum , minicik bişey olsa ay agrımı başlıycak oluyorum , sonra gidiyor kendi kendine , değişik şeyler yaşamaya başladım 😂😂😂
Liyasmum Buseyllzr ya benim erken doğum olabilir dedi doktor , 33 haftadan beri dogumu bekliyor herkes düşün , 7 haftadır başımın eti yeniliyor , bi çıksın poposunu ısırıcam bu minnoşun 😂
Nisa1710 Liyasmum hoşbulmadım bu kervanda olmak istemezdim😂😂😂 çoook zooor sıcak bide üstüne allahımmm