Liyasmum Buseyllzr ya benim erken doğum olabilir dedi doktor , 33 haftadan beri dogumu bekliyor herkes düşün , 7 haftadır başımın eti yeniliyor , bi çıksın poposunu ısırıcam bu minnoşun 😂
Haticelisa Liyasmum kiz bende diyorumki icerde rahatca yatiyor uyuyor dogunca beni uyutmazsa isiricam heryerini😁😁
Buseyllzr Liyasmum beklemediğin adna gelmek istedi bekleyince gelmiyor yani ah bu bebisler niye böyle 🤦😂 ben şimdi dogurcakmisim gibi evi temizliyorum duşa gircem makyajımı saçımı yapcam acile gitcem yatış isteyeceğim sonrası Allah büyük belki yarın bu saatlerde kucağımda olur 🙈
Liyasmum Buseyllzr minnoooş bu sabah suyum gelişim oldu , birazdan hastaneye gidiceeem , doğuruyorumm 🙈🙈🙈😂
Nisa1710 Liyasmum hoşbulmadım bu kervanda olmak istemezdim😂😂😂 çoook zooor sıcak bide üstüne allahımmm
Liyasmum Nisa1710 ay evet sıcaklarla çok zor oluyor , yaz ortasına denk gelenlerin allah yardımcısı olsun gerçekten 😟
Verasmommm Liyasmum hahaha güzel fikir direkt kreşten başlatmak :) allah bir avazda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bakalım ;:)
Eminecak Liyasmum evet ya biz mi çok sabirsiz davraniyoruz anlamadim 😂 dünyanın ne kadar kötü bir yer oldugunu dogmadan ogrendilerse belki ondan da gelmek istemiyorlardir
glsmsny Liyasmum bende aynı durumdayım sızın gıbı. 3 gün önce nişan geldı. 2 cm açıklık var. Skuat yapıyorum hurma yıyorum ama henüz sancı, su gelmesi vs. yok. Beklıyoruz öyle inşallah gelır bır an önce☺️39+1 iz.
Liyasmum glsmsny valla bende öyleyim , diyorum ya içim dışım hurma oldu , yürüyorum , merdiven vs tık yok
glsmsny Liyasmum ben de sureklı hurma yıyorum. Ama tık yok. Tanıdığımız yer elmasının rahmi uyardığını soyledı. Yer elması da yıyorum bakalım açılma olur dıye